Шановні керівники закладів освіти, педагоги, учні та батьки!
Непростий 2019/2020 навчальний рік добігає кінця, тому завершення його дистанційно в умовах карантину є спільною справою та спільним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу. Значних зусиль доклали всі, без виключення, для того, щоб запровадити дистанційні технології у освітній процес. Управлінцям, керівникам закладів освіти, учителям доводиться шукати вирішення нестандартних ситуацій, які стосуються необхідності використання адаптованих навчальних методик, налагодження зворотнього зв`язку між вчителями та учнями, визначення результативності дистанційного навчання, оформлення шкільної документації в умовах дистанційного режиму роботи педагогічних колективів. Сьогодні важливо відповідально й виважено приймати рішення, які можуть стати вирішальними для майбутнього як кожного окремо взятого учня, так і педагогічного колективу, вже в наступному навчальному році. Наразі школа – в кожному будинку і кожній квартирі, де мешкають діти.
Суттєво змінилась діяльність педагогів, які були змушені форсувати освоєння нових форм і методів роботи з використанням дистанційних технологій, враховуючи різні можливості матеріально-технічного забезпечення та багато інших факторів. Зараз вони стурбовані питаннями: чи всі учні засвоїли навчальний матеріал дистанційно; як максимально об’єктивно оцінити результати їхніх навчальних досягнень тощо?
Першими помічниками і порадниками вчителів у навчанні стали батьки, які відчули школу зовсім не віртуально і віддалено. Вони тісно співпрацюють з вчителями і роблять все можливе, щоб діти отримували знання. За це ми всі вам безмежно вдячні!
Усіх цікавить, коли закінчиться навчальний рік, як оцінюватимуть дітей і перевірятимуть їхні знання, як і чим розпочнеться наступний навчальний рік. Власне на ці питання детально надано відповіді в рекомендаціях Міністерства освіти і науки України та управління освіти і науки Ірпінської міської ради (листи Міністерства освіти і науки України та управління освіти і науки Ірпінської міської ради).
Звертаємо вашу увагу на те, що у межах організаційної та академічної автономії закладів загальної середньої освіти, питання завершення навчального року, його структура та тривалість, організація освітнього процесу у значній мірі сьогодні є внутрішнім питанням кожного закладу освіти, його педагогічної ради та педагогічних працівників, з урахуванням особливості роботи закладу в умовах карантину, рівня володіння сучасними технологіями дистанційної освіти учасників освітнього процесу та ін.
Сподіваємося на успішне завершення цього непростого навчального року і запевняємо, що зробимо все можливе, щоб результати були справедливими та об’єктивними.
З нетерпінням чекаємо всіх учнів та педагогів у закладах освіти!
лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. “Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину”