
Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників
Положення про науково-методичний центр управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області
Посадова інструкція директора та методистів науково-методичного центру управління освіти і науки Ірпінської міської ради Київської області
КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ на період 2018-2023р.
Лист МОН України №1/9-490 від 28.08.2020 “Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 н.р.”
Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі Указ Президента України № 195/2020 від 25.05.20 року
Лист МОН від 08.04.2020 № 1/9-201 “Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про повну загальну середню освіту»
Щодо завершення 2019/20 навчального року
Щодо особливостей організації освітнього процесу під час карантину
Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році
Наказ Про організацію науково – методичної роботи з педагогічними працівниками міста у 2019-2020 н. р.
Наказ Про підсумки науково-методичної роботи з педагогічними кадрами в навчальних закладах міста в 2018-2019 навчальному році
Атестація педагогів в умовах оновленого змісту освіти
Наказ МОН України
“Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи”Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання
Методичні рекомендації із усіх предметів щодо організації освітнього процесу в 2020/2021 н.р.
Майбутнє за змішаним навчанням
ЗАВЕРШЕННЯ 2019-2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ТА ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ – ОПУБЛІКОВАНО РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
КОУЧИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти
Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу
Нормативно-правове забезпечення діяльності обласних професійних об’єднань педагогічних працівників
Методичний порадник 2019-2020
Як правильно і вчасно застосувати чинне законодавство України з питань атестації педагогічних працівників
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ ЗА ПРОФЕСІЄЮ «ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ»
Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
МОН ПРОПОНУЄ ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ПОСТАНОВИ КМУ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»
Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти
Професійний стандарт за професією «Керівник закладу загальної середньої освіти» (ПРОЄКТ)
МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ПРОФСТАНДАРТУ ЗА ПРОФЕСІЯМИ «ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗЗСО», «ВЧИТЕЛЬ ЗЗСО»
МОН планує реформувати природничо-математичну освіту
Майбутнє української освіти: нотатки оптиміста
Досвід Щвейцарії: яка система освіти в одній з найпрогресивніших країн світу
Цікаві факти про шкільну освіту у різних країнах світу
Особливості освіти в країнах Прибалтики
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОСВІТИ – КОМПЕТЕНЦІЇ ХХІ СТОЛІТТЯ