Наближається до завершення навчальний рік в Ірпінському НВО ” ІЛІТ – МАН”. Формат навчання з використанням дистанційних технологій спонукає до пошуку нових нестандартних рішень для підвищення мотивації до навчання ліцеїств. Як результат, учні ліцею отримують приємні миттєвості такого навчання, а не лише на оцінки. Дистанційний формат дозволяє об’єднати на певний час людей-однодумців, з’єднати куточки континентів, завітати на віртуальну гостину один до одного в різні країни та міста.
Вивчаючи твори сучасних письменників, кіноповісті зокрема, на уроках зарубіжної літератури для 9 класів, директор ліцею та вчитель зарубіжної літератури Леся Харитоненко організувала для учнів приємний інтерактивний сюрприз.
Прочитавши твір ” Різдвяний янгол” Марка Арена та переглянувши художній фільм, відзнятий за сюжетом зазначеної повісті, ” Мій хлопець – янгол”- чому б учням не дізнатись про історію написання повісті від самого автора?
То ж 5 травня під час чергового уроку в Skype учні були неймовірно здивовані прямим включенням Карена Маргаряна з Москви, автора вивченого твору, вірменина за походженням.
Як та де виникла ідея написання цієї історії? Чому саме описано Нью – Йорк в повісті? Чому саме так одягнений Янгол у фільмі? Як виник псевдонім у автора та де він його використовує? Відповіді на ці питання ліцеїсти отримали безпосередньо від автора . І не лише, адже цікавилися, які сьогодні твори пише та чим живе письменник. Карен Маргарян – доктор економічних наук, член ради директорів Національного банку Вірменії, президент ради директорів пенсійного фонду Росії. Дев’ятикласники дізнались і про наукові дослідження Карена Маргаряна, які були високо оцінені вченими США.
Для Марка Арена було несподіванкою, те що його творчість знайома підліткам України та твір входить до курсу шкільної програми, про це він поділився зі своїми друзями та знайомими не лише в Росії, а й на батьківщині – Вірменії.
З – під авторського пера маємо подарунок — друковану версію одного з останніх творів, яка вже готується до екранізації.
Дива, як і Янголи , бувають! Чудово коли, метою вчителя є створення насправді дивовижних уроків!