✨Наталія Бойко✨

На своїх уроках Наталія використовує чотири елементи STEM-освіти. Розробки її занять публікуються у фахових періодичних виданнях та на освітніх сайтах. Вона є автором спецкурсів та методичних посібників. Її учні перемагають на всеукраїнських та міжнародних конкурсах. З 2014 року вчителька викладає за системою GLOBE (глобальне вивчення та спостереження з метою поліпшення довкілля).

«Переконана в тому, що, навчаючись самому, можна навчити інших, розвиваючись самому, можна розвинути інших, цікаво буде самому — цікаво буде іншим. І тому завжди починаю з себе…»

✨Олена Кудря✨

Олена вважає, що кінезіологія є універсальним методом для вирішення адаптаційних труднощів учнів. Саме тому вона створила навчальну програму з кінезіології та посібник «Слухняні рученята», які отримали схвалення Міністерства освіти і науки України.

«Разом з тим, багато років застосовую у своїй діяльності технологію ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач), що стало гарним підґрунтям для впровадження STEM-освіти. Суть цієї технології полягає у формуванні системного, діалектичного мислення, розвитку творчої уяви, винахідницької кмітливості. Її використання має не просто розвинути фантазію дітей, а навчити їх мислити системно, творчо, розуміти єдність і протиріччя навколишнього світу, бачити і вирішувати проблеми».

✨Светлана Меркулова✨

Світлана на своїх заняттях застосовує практичний підхід. Наприклад, під час вивчення теми «Food and Meals» учні готують та приносять свою улюблену страву. Під час вивчення теми «Crime» учням було запропоновано як підсумкову роботу зняти власний фільм про проблеми кібербезпеки. Для теми «Environmental protection» учні самі обирали, як представлятимуть різні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. У темі «Travelling» учні готують флаєри з інформацією про країну або представляють обрану групою країну. І так з кожної теми.

«Дуже люблю проєктне навчання та намагаюся повністю в такий спосіб проводити контрольні роботи, адже важливо перевірити не саму наявність знань, а вміння їх практично застосувати».