16 грудня 2021 року відповідно до Програми реалізації інноваційного освітнього проекту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» пройшов вхідний моніторинг читацької та математичної компетентностей учнів 5-х пілотних класів Ірпінської СЗОШ І-ІІІ ст. №12. Моніторинг проводиться за завданнями Українського центру оцінювання якості освіти з метою дослідження рівня сформованості наскрізних умінь в учнів та оцінювання ступеню реалізації цілей реформи «Нова українська школа». Дослідження провела інструктор, методист кабінету моніторингу освіти КНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів” Наталія Ревуцька.

Нагадаємо, що у 2021 році в Ірпінській СЗОШ І-ІІІ ст. №12 успішно завершилася апробація нового Державного стандарту початкової освіти. З 2021-2022 н.р. заклад є учасником Всеукраїнської дослідно-експериментальної роботи за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення базової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту базової загальної освіти». Дякуємо адміністрації та педагогічному колективу закладу за роботу та належний рівень організації освітнього процесу. У 2021 році з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа” за рахунок державного та місцевого бюджетів для проектних класів придбано: комплекти сучасних шкільних меблів; комп’ютери для вчителів; багатофункціональні пристрої ( сканер, принтер, ксерокс); мультимедійні дошки та інтерактивні проектори; цифрові лабораторії для проведення уроків та практично- лабораторних занять з продознавства, основ здоров’я, географії, біології, хімії та фізики; пристрій для підвищення рівня STEM- освіти – 3D-принтер. Вдячні Ірпінській міській раді за підтримку та можливість на високому рівні впроваджувати реформу “Нова українська школа” у закладах загальної середньої освіти громади.