🔹Інклюзивна освіта, як соціальний та освітній феномен, стає невід’ємним складником освітнього простору закладів дошкільної освіти громади.

🔸 Одним із ключових компонентів успішного впровадження інклюзії є наявність професіоналів, здатних задовольнити потреби всіх вихованців у інклюзивному освітньому середовищі.

🌀Успішного сучасного педагога неможливо уявити без постійного особистісного і професійного розвитку. З цією метою на базі закладу дошкільної освіти №4 «Казка» (директор Наталія Степанчук) був проведений круглий стіл «Комплексний підхід у корекційно-розвитковій роботі з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра».

👥 Члени професійної спільноти вчителів-логопедів та вчителів- дефектологів садочків мали можливість отримати цінні рекомендації щодо взаємодії з малюками , які мають розлади аутистичного спектра та надання їм поетапної психолого-педагогічної допомоги.

🔰Досвідчений вчитель-логопед Ольга Рагімова ( ЗДО №6 «Рута») з метою підвищення обізнаності педагогів, удосконалення їх фахової майстерності, поділилася своїми здобутками з комплексному підході у корекційно- розвитковій роботі з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра та презентувала інноваційні технології, які можна використовувати у роботі з ними.

🔰Керівник професійної спільноти Марина Клейно, використовуючи інтертактивні форми роботи з колегами, надала консультацію вчителям-логопедам та вчителям – дефектологам з питань організації інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектра, поділилася секретами допомоги їхнім батькам.

💙💛Дякуємо керівнику спільноти за актуальну та важливу тему для обговорення під час круглого столу.

🇺🇦 Дякуємо ЗСУ за можливість навчати та навчатися.

Заклад дошкільної освіти №4 “Казка”