
Інклюзивна освіта, як соціальний та освітній феномен, стає невід’ємним складником освітнього простору закладів дошкільної освіти громади.
Одним із ключових компонентів успішного впровадження інклюзії є наявність професіоналів, здатних задовольнити потреби всіх вихованців у інклюзивному освітньому середовищі.
Успішного сучасного педагога неможливо уявити без постійного особистісного і професійного розвитку. З цією метою на базі закладу дошкільної освіти №4 «Казка» (директор Наталія Степанчук) був проведений круглий стіл «Комплексний підхід у корекційно-розвитковій роботі з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра».
Члени професійної спільноти вчителів-логопедів та вчителів- дефектологів садочків мали можливість отримати цінні рекомендації щодо взаємодії з малюками , які мають розлади аутистичного спектра та надання їм поетапної психолого-педагогічної допомоги.
Досвідчений вчитель-логопед Ольга Рагімова ( ЗДО №6 «Рута») з метою підвищення обізнаності педагогів, удосконалення їх фахової майстерності, поділилася своїми здобутками з комплексному підході у корекційно- розвитковій роботі з дітьми, які мають розлади аутистичного спектра та презентувала інноваційні технології, які можна використовувати у роботі з ними.
Керівник професійної спільноти Марина Клейно, використовуючи інтертактивні форми роботи з колегами, надала консультацію вчителям-логопедам та вчителям – дефектологам з питань організації інклюзивного навчання дітей з розладами аутистичного спектра, поділилася секретами допомоги їхнім батькам.
Дякуємо керівнику спільноти за актуальну та важливу тему для обговорення під час круглого столу.
Дякуємо ЗСУ за можливість навчати та навчатися.
Заклад дошкільної освіти №4 “Казка”




