Навчання математики в Ірпінському академічному ліцеі НУБіП здійснюється у формі дистанційних освітніх проєктів. За допомогою платформи «Google Classroom» учителі мають можливість ефективно організувати освітній процес. Наприклад, для опрацювання в дистанційному режимі теми «Арифметична прогресія» педагоги використовують таку методику: учні самостійно переглядають матеріал (відеоурок, презентацію) та відповідають на запитання до відео. Завдання спрямовані на відпрацювання практичних умінь і навичок. Для додатковоі взаємодії налаштоване спілкування в соціальних мережах Viber та Telegram.
З метою підвищення мотивації до вивчення математики (особливо під час навчання онлайн ) учителі запропонували учням 7-8 класів взяти участь у жартівливому творчому проєкті «Математика серйозно й жартома». Мета такої роботи – пофантазувати та довести, що математика – не лише набір цифр, букв та фігур. У ході цього цікавого проєкту учні мали можливість створити ВЛАСНІ жарти, меми, фото- та відеороботи, смішні задачі, пов’язані з математикою! Однією з умов було висвітлення в жарті теми, яку опанували раніше.
Пожартуймо разом!